Sockiplast - Jag vill vara get

Sockiplast är en grupp av killar som gick tillsammans på IT-gymnasiet. De påstår sig vara inspirerade av Slagsmålsklubben och det hörs ganska tydligt. De har på Youtube lagt upp fem låtar som tillsammans skapar albumet En plastig vinyl.

Jag sökte (så klart) på Björn Rosenström, men så råkade det här dyka upp. Det är det här jag menar med att hitta små okända superbra artister, som kanskebara dess vänner känner till. Jag har lyssnat på "Jag vill vara get" dygnet runt sedan jag hittade dem. Älskar den. Just den här låten kan faktiskt vara bättre än Slagsmålsklubben. Men nu kanske jag hädar?

Artist: Sockiplast
Titel:
Jag vill vara get
Album:
En plastig vinyl


Kommentarer
Postat av: Nath

ja..det är en fågelvinge i min sko! hehe soft blogg förresten!
puss

2008-06-02 @ 15:21:45
URL: http://nmoll7.blogg.se
Postat av: Jonte

Guuuud! Vilken fantastisk låt.
Tack så mycket!

2008-06-02 @ 23:51:15
Postat av: Sara

Tack, raringar! :)

2008-06-04 @ 13:51:46
URL: http://kinematografi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback