Timo Räisänen - Fear No Darkness, Promised Child

Timo Räisänen är en otroligt känd svensk popartist. Han är egentligen sverigefinsk men växte upp med engelska som modersmål.

Det är ingen av mina favoritartister, förmodligen för att alla låtar för mig smälter ihop i varandra. De gör inget vidare intryck på mig, vilken förmodligen hör ihop med min personliga smak. Egentligen ligger han helt rätt.

Fear No Darkness, Promised Child är dock en låt jag gillar stenhårt. Jag lyssnade intensivt på låten när den kom ut, men på något sätt har all Timo Räisänens musik fallit ut ur min "aktiva musikvokabulär". Lovar att ni kommer gillar'n!

Artist: Timo Räisänen
Titel: Fear No Darkness, Promised Child


Kommentarer
Postat av: Martin

Suttit och lyssnat på några låtsr ikväll. Tack för din samling.

2008-06-23 @ 01:25:40
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Jossi

bäst är vad han är.

2008-06-23 @ 22:52:16
URL: http://jossiffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback