The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement

The Last Shadow Puppets består utav Alex Turner från Arctic Monkeys och Miles Kane från The Rascals. Jag är helt lyrisk över att jag än en gång har hittat en fantastisk låt. Jag älskar P3 och sörjer endast att jag inte har tid nog att lyssna tillräckligt mycket.

The Age of the Understatement påminner mycket om Knights of Cydonia av Muse. Den innehåller dock så mycket mer annat och jag har alltid känt att Knighs of Cydonia behöver kompletteras. Njut!

Artist: The Last Shadow Puppets
Titel: The Age of the Understatement
Album: The Age of the Understatement (2008)


Kommentarer
Postat av: Nath

jo älskar den här låten och jag håller med att den liknar night av cydonia!...tänker alltid på muse när jag hör den här låten

puss..

ps: har lämnat tillbaka nyklarna, hyresvärden kommer att hämta upp de från kontoret och gör en städkoll på lägenheten de kommer ringa mig om det är något fel!



pusspuss

2008-06-29 @ 18:44:32
URL: http://nmoll7.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback