Johnossi - Man must dance

Johnossi är en för mig ny artist. Lyssnar på dem i skrivande stund, precis som jag brukar, och kontrabasen påverkar mitt innersta. Det är underbart bra låt och jag känner helt klart igen den. Tyvärr har jag missat Johnossi hittills, men jag får verkligen ta igen det nu. Egentligen är han rätt känd, så många har nog hört honom tidigare. Det här inlägget är för de stackare som har missat honom som jag.

Jag säger ofta att jag är kär i en låt och jag tycker att det är så det ska vara när man hittar musik som man verkligen gillar. Den här låten är nästan mer än så. En solklar låtfavorit. Njut av videon också!

Artist: Johnossi
Titel: Man must dance
Album: Johnossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback