Joseph Arthur - In The Sun

Joseph Arthur är en av de många stjärnor jag upptäckt genom Scrubs. Han gör stämningsfull musik som passar bra till de mer eftertänksamma delarna av Scrubsavsnitten. Om jag minns rätt, spelas just låten In The Sun när Dr. Cox son ska döpas. För er oinsatta är detta totalt irrelevant, men desto viktigare är kvaliteten på hans musik.

Som sagt gör han stämningsfull musik, ändock med mycket hopp och glädje som en perfekt underton. Detta gör att man kan lyssna på hans musik oavsett humör. Speciellt In The Sun ger ett speciellt intryck, som man bär med sig länge. Man får en känsla av en väldigt stor artist och djup musik. Det är mäktigt.

Jag tänker tipsa om In The Sun som är min personliga favorit, men de som gillar den kan också kolla in Honey and the Moon som också är en av hans mer kända låtar.

Artist: Joseph Arthur
Titel:
In The Sun
Album:
Come to Where I'm From (2000)


Kommentarer
Postat av: Olivia

kolla gärna in hos mig, jag har en ny design och vill gärna att du skriver en komentar om vad du tycker! :)



tack på förhand! =)

2008-06-15 @ 18:44:46
URL: http://oliviaaah.blogg.se/
Postat av: André (WiktorMode)

ganska tråkigt inlägg

2008-06-16 @ 20:24:54
URL: http://wiktormode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback