The Dandy Warhols - We Used To Be Friends

The Dandy Warhols är ett amerikanskt band som spelar alternativ rock. Personligen är jag mest popätare och jag skulle vilja påstå att deras musik närmar sig popgenren snarare än hårdrock. Deras musik är väldigt avslappnad och passar de flesta humör, speciellt de eftertänksamma.

Deras mest kända låt är Bohemian Like You. Men eftersom så många redan känner till den, och förmodligen har hört den om inte annat som reklamlåt, tänkte jag tipsa om en annan låt. We Used To Be Friends blev känd genom O.C. och jag kommer alltid minnas Magnus ord "Låt aldrig det här bli vi två".

Artist
: The Dandy Warhols
Titel: We Used To Be Friends
Album:
Welcome to the Monkey House (2003)


Kommentarer
Postat av: Martin

Hittade din sida på en slumpmaskin här. Tyvärr visar den inte dina adress, bara sidan.



Vad har du för adress hit.



Jag vill bokmärka.

2008-06-14 @ 12:24:29
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Martin

Min bror diggar också din sida här. Letar efter mer genre-inriktade sidor.



Själv är jag så dålig på att hitta ny musik. Kommer helt klart kolla här nu först.



Fortsätt! Du har två nya regelbundna läsare nu!



Shoo!

2008-06-14 @ 16:42:07
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback